Už jsi byl někdy nakupovat se ženou? V supermarketu? Nebo dokonce při prohlížení a výběru oblečení? Pokud se řadíš k většině mužů a dívka, se kterou jsi byl v obchodě, k většině žen, pravděpodobně pro tebe takový nákup byl zkouškou trpělivosti.
Jdeš do obchodu s potravinami jen pro to nejnutnější. Sáhneš po dvou třech věcech. Předem víš, co potřebuješ. Nic jiného v regále neregistruješ. Pokud máš tu možnost, nakupuješ raději na internetu.
Když jde do obchodu s potravinami žena, někdy má také představu, co by chtěla koupit. Někdy dokonce ani to ne. Ví jen, že by “něco” měla koupit. Každopádně ať ví či neví, vstupem do obchodu začíná dobrodružná cesta mezi regály.¨Protože i když šla například pro jogurt, musí projít kolem regálu se zeleninou, s pečivem, s kávou a mnoha dalšími výrobky. Samozřejmě s čokoládou nebo bio müsli tyčinkami.
Žena se zpravidla do každého takového regálu také podívá. Zkrátka aby zjistila, jestli náhodou nepotřebuje něco i odtamtud? Jestli se neobjevilo něco nového? Jestli není něco zajímavého v akci? Po době, která je mnohem (zpravidla, tak pětinásobně) delší, než by nákup trval muži, míří žena ke kase. V plném nákupním košíku či vozíku má zpravidla mnoho dalších výrobků, pro které původně vůbec nešla.
Pokud na takovou ženu v obchod či před obchodem čeká muž, bývá zpravidla hodně nervózní. Nechápe, co tam ta žena tak dlouho dělá? Proč nakupuje tolik věcí, které vůbec nepotřebuje? Když jsi měl příležitost se ženou nakupovat opakovaně, tak víš, že toto chování se zpravidla nemění. Navzdory logickým argumentům. Navzdory tomu, že se někam spěchá a vůbec není tolik času na nakupování. Čím větší je obchod, tím delší doba, pochopitelně. Takže super- a hypermarkety znamenají několika hodinovou návštěvu…
Zatímco mužský princip miluje PRÁZDNOTU = klid, ticho, pokoj od všeho…ten ženský miluje PLNOST.
Plnost znamená, že to, že se něco děje, je lepší, než když se nic neděje. Pro ženy často i hádka je lepší než ticho. Negativní emoce jsou lepší než žádné emoce. Proto, zatímco ženy se rády připijí u sklenky, aby si lépe pokecali, tak muži spolu rádi i mlčí. Nebo mlčí sami za barem. Je tam klid…
Ženy si chodí “popovídat na kafíčko”. Muži spolu či sami chodí mlčet na ryby. I ve svém šatníku mají ženy rády mnohost – spoustu různobarevných hadříků, kabelek, šperků… Zatímco řada mužů upřednostňuje pár osvědčených kousků, kterými se dále nemusí moc zabývat.
I při intimním styku je ženino tělo to, které je vyplňováno, a mužské vyprazdňováno.
Pochopitelně, mužský a ženský princip v sobě známe všichni. Tedy najdeš i ženy, které nenávidí nakupování a v lednici mají pár okurek a pizzu. Najdeš i muže, kteří raději zaskočí na dort poklábosit s kámoši, než si dát panáka na bar.
Anebo…? Ať tak či tak, jsou výjimky, které potvrzují pravidlo. Co z toho vyplývá? Výše popsané principy jsou něčím, co nemá smysl snažit se změnit. Ale vyplatí se znát strategie, jak se chovat v praktických každodenních situacích.
Nesnaž si namluvit, že to bude trvat jen chvilku. I kdyby sis to přál. I kdyby ti to ona slibovala.
Sleduj její pohyby. Dívej se, jak je krásná. S jakým zaujetím studuje obaly na potravinách… S jakou soustředěností očichává šampony…
Jak bys jí u regálku přitisknul, pohladil… Fantazii se meze nekladou!
Tam jí pak s nákupem pomoz. Pokud se znáte lépe a sedí to k vašemu vztahu, tak i zaplať. Rozhodně jí pomoz s taškami a hned u ní stoupneš v ceně.
I když se to to může zdát zvláštní, hned se do tebe o něco víc zamiluje!
Hodně zábavy (nejen) při nákupech!
Tento článek byl napsán pro Akozbalit.sk
© Mgr. Denisa Říha Palečková, 2015
Chcete tento článek zveřejnit či jeho části citovat na svém webu? Je to možné s uvedením autora (Denisa Říha Palečková) a zdroje článku (odkaz na tuto stránku). Zároveň nás prosím informujte na email [email protected] a pošlete nám odkaz na Váš web, kde je citace či článek umístěn. Děkujeme!
Pokud budete chtít uvést také informace o autorce, využijte tento odstavec:
Pravidelná inspirace
pro šťastný život a vztahy?
Vyplň svůj e-mail a nejnovější články a videa budou chodit přímo do Tvé schránky.